Thursday, June 21, 2012

Kalau Tuhan ...

Kalau tuhan bagi aku peluang untuk meminta saat ini..
aku akan minta jangan pernah ambil emak dan abah,
jangan pernah ambil orang-orang yang aku sayang.

Kalau tuhan bagi aku peluang untuk meminta saat ini..
aku akan minta jangan pernah temukan aku dengan seorang lelaki yang telah melukakan aku
dan membuang waktu aku selama lima tahun.


Kalau tuhan bagi aku peluang untuk meminta saat ini..
aku akan minta temukan aku dengan dia lebih awal dari kekasihnya,
sebab aku tak boleh lagi berundur dengan perasaan yang ada sekarang.

Dan yang terakhir sekali akan aku minta..
Tolong bukakan hati dia untuk aku,
tolong bawa dia pada aku kerana saat ini.. 
Aku rindukan dia TUHAN...

2 comments:

Unknown said...

hye dear..
wah..puisi yang begitu romantik yaa..nice dear..=)

Unknown said...

jom join ni http://mizzsninie.blogspot.com/2012/05/mega-tech-giveaway-by-mizzsninie-cikmun.html

Copyright©2011-2012.All Right Reserve By ✿CherytaJejaryBisu✿