Wednesday, April 11, 2012

Aku Ajar,Aku Selalu Dan Aku Harap

Aku ajar mereka untuk hidup
Aku ajar mereka untuk hentikan air mata
Aku selalu cakap dengan mereka apa pun yang jadi.. hidup perlu diteruskan
Tapi....
Aku sendiri tak boleh lakukan !

Aku selalu lemah sendiri
Aku selalu menangis sendiri
Aku selalu mahu berhenti dari terus hidup
Sebab aku bukan yang kuat..
Aku bukan yang hebat !

Hentilah dari terus lihat aku ketawa kerana itu mungkin bukan aku. Dalam keadaan aku mengingati orang-orang yang aku rindu dan sayang,aku hanya berpura-pura !

Aku ketawa hanya untuk mereka lihat aku kuat...
Hakikatnya aku adalah manusia yang hanya tersungkur lalu rebah.

Pernah mereka nampak?

Biar mereka buta dari lihat semua ini agar mereka senang hati. Agar mereka akan fikir aku sangat kuat !

Tak ada apa lagi yang boleh bangkitkan aku kecuali kekuatan dari yang maha Esa... Harap Dia akan terus memandang aku agar aku tidak sesat dengan kelemahan ini..



No comments:

Copyright©2011-2012.All Right Reserve By ✿CherytaJejaryBisu✿