Friday, March 30, 2012

Sakit

Dari siang aku menahan sakit yang jarang-jarang datang...

Sampai hari ni kerja cuma halfday. Memang tak tahan sangat !
Dari kepala sebelah kanan..
turun ke mata...
sekarang ni dah sampai ke geraham gigi kanan..

Sakit ....

Ubat dah makan. Nak kata rehat,memang aku tak sempat nak rehat sebab sampai je rumah aku terus kemas rumah sikit-sikit.Sekarang ni sambil menaip ayat-ayat untuk semua baca aku menahan sakit. Abang,adik dan kawan-kawan semua nasihat supaya tidur agar hilang sikit sakit ini. Tapi mata aku degil ! Dia tak nak tidur.. Mana boleh paksa..

Tak boleh nak fikir apa-apa sekarang. Apa yang ditaip hanya apa yang sepintas lalu kemudian hilang saja. Tak boleh diulang. Otak makin kosong.. Tak kan nak makan ubat lagi ? Nak bagi mati ?
Cepatlah pergi sakit. Aku tak tahan dah ni.. Kalau tak baik juga esok,aku perlu duduk diam dirumah.Tak dapat nak makan nasi minyak kawan.. sedih...

5 comments:

IEQAH said...

semoga cepat sembuh ^,^

Faiezah Najieza said...

tq ieqah .. mudah-mudahan :)

farhanamasdo said...

sakit ape tu ?

Faiezah Najieza said...

x tau la farhanamasdo ... migrain kot ..

~~zana@pb~~ said...

Dah cuba tepek dahi dgn asam jawa?

Copyright©2011-2012.All Right Reserve By ✿CherytaJejaryBisu✿