Friday, March 30, 2012

LOVE InTrend ♥

Bismillah ...
Asslamualaikum.. Kalau tak jawab dosa,jawab sayang. Hehehe
Penat dah sebenarnya meng-olah blog kesayangan aku ni. Tapi masih rasa ada yang kurang. Tak tahu lah apa dia benda yang kurang tu. Alah.. manusia memang macam ni. Tak pernah nak puas. Tapi ada satu benda yang buat aku rasa puas sangat-sangat.
Mungkin ada yang dah tahu aku ni seorang yang gilakan fashion. Bermakna aku akan habiskan seberapa banyak duit hanya untuk membeli segala sumber yang berkaitan dengan fashion. Selain internet,majalah juga memainkan pernanan yang sangat penting untuk mencari info. Banyak dah magazine dalam Malaysia ni berunsurkan fashion. Boleh dikatakan semua aku suka dan akan beli pada setiap keluaran. Salah satu dari magazine tu adalah InTrend. Kalau ada yang masih garu-garu kepala bila aku sebut InTrend ni,memang nak kena lah.. Tak kan tak tahu kot ? hehehe.. gurau je la .. mesti korang tahu kan ?

Eh ! lari topic dah ni. Apa yang aku nak cerita kat sini sebenarnya ialah .....

Nampak tak ? Haaa... itulah yang aku nak bagitahu. Niat nak sangat intrend terjah blog aku. Manalah tau kan dia boleh promote blog aku dekat magazine dia. Hehe .. gurau je la ..
Sebenarnya aku tak sangka pulak admin InTrend ni akan reply message aku. Korang nampak tak keterujaan aku kat situ. Siap bagi love-love lagi .. Seronok tak ingatlah walaupun cuma itu je yang dia reply. Thanks sangat-sangat admin InTrend yang baik hati.. Love InTrend

Kalau korang perasan dekat bawah sebelah kiri blog ni ada cover magazine untuk InTrend. Jadi kalau sapa-sapa yang belum sempat pergi kedai tengok keluaran dia,bolehlah tengok cover dulu kat blog aku ni ..
Kalau korang nak tahu yang lebih lanjut lagi pasal InTrend ni,boleh lah korang terjah fanpage InTrend kat SINI. Okeylah sebenarnya dalam tangan menaip entry ni,aku menahan sakit kepala yang amat sangat. Aku nak pergi berehat sekejap. Jangan lupa dapatkan Intrend edisi April 2012 .. Bye ..
Picture credit to InTrend Fanpage

1 comment:

Keknis said...

hope blog kamu masuk intrend lepas ni..love your photos, cantik ^_^

Copyright©2011-2012.All Right Reserve By ✿CherytaJejaryBisu✿