Tuesday, January 10, 2012

Yang Pertama

Sekejap je rasa dah nak masuk minggu ke 2 dalam bulan Januari dan tahun 2012. Dah lama jugak tak update blog kesayangan ni.Ini adalah entry pertama untuk tahun 2012. Lately ni agak busy membawa diri kesana dan kemari.Dari Batu Pahat ke Kluang, dari Kluang ke Kl dan dari Kl ke Jb pastu patah balik ke Batu Pahat semula.Puas dah naik bas dalam 9hari tahun 2012 ni.. Penatya jangan cerita.. Tapi dalam banyak kali naik bas tu baru hari ni mabuk dalam bas ! Seksanya rasa... Baru saya tahu macam mana rasanya orang yang mabuk mengandung ke,mabuk bas ke ataupun mabuk laut.. Memang seksa yang amat sangat ! Alhamdulillah..tak termuntah dalam bas..
Dalam menempuh kesibukan hari-hari yang agak extreme ni,saya memang langsung tak sempat nak buka my Blog,my Skype,YM and yang paling disayangi iaitu Facebook. Ramai juga yang sedar akan ketidakhadiran saya diwall mereka. Ada juga yang menconteng diwall bertanya kemana menghilang? Rasa cam artis sekejap.(perasan jap)
Saya tak kemana pun. Tapi saya tak nafikan ada sebab kenapa saya menyibukkan diri dan mendiamkan dari semua tu.Sebabnya hanya saya je yang tahu okey? U all x kepoci kan? huhu
Rindu pada blog memang tak dapat dinafikan. Nak rindu kat boyfren,dia belum wujud lagi disisi.Nama pun mausia,bila sesuatu tu dah bagi makna pada kita,pasti kita akan sayang kan? Kalau tak bagi makna pun akan sayang kot.. Ahhh.. lupakan semuanya !
Setakat ni perjalanan 2012 masih lagi lancar cuma hati masih lagi belum benar-benar tenang.Kenapa? Biarlah hanya saya saja yang tahu..




No comments:

Copyright©2011-2012.All Right Reserve By ✿CherytaJejaryBisu✿