Friday, October 21, 2011

Gambar Bercerita

Salam ... Saya harap kamu semua sihat disamping orang-orang yang kamu sayang.. hehe..Macam surat cinta pulak kan ? Sebenarnya hari ini saya nak share picture anak sedara saya yang baru semalam celebrate birthday die yang pertama .. Mungkin ada yang da baca post semalam.. Cerita tentang die . And hari ini saya nak share picture die yang belambak-lambak dalam lappy saya ni. Tak nak la cite panjang2 sebab nanti you all bosan plak kan ? Jom la kite tengok picture budak comel ni..
Picture ni kalau tak silap die dalam 7bulan :)

Happy budak ni tau nye

Add caption





Masa ni dia baru 2,3 bulan je kot.. x igt la . hehe

Tembam masa ni.. :P





Ni picture die yang kitaorang amek guna phone je .. And masa ni dia baru dalam 2-7bulan. Yang kat bawah ni plak picture studio die... Yang paling bestnye photographer die 2,ehem2... AUNTY die sendiri.. Saya la orangnye ... Memang suka sangat snap picture baby sebab baby ni pose die natural walaupun menangis.. Jom la kita tengok hasil sentuhan photographer yang tak berapa nak profesional ni ... hehe










Macam mana ? agak2 saya boleh jadi profesional photographer tak ? hehe
Okey la .. iu je la yang dapat saya share tok budak kecik ni .. kalau nak share semua memang masak la nak upload .. Next time je kot saya akan share lagi. Thanks a lot pada yang baca post kali ni .. Saya undurkan diri dulu .. Assalamualaikum .. :)

No comments:

Copyright©2011-2012.All Right Reserve By ✿CherytaJejaryBisu✿