Saturday, October 22, 2011

A Cup Of Cofee At The Morning

Assalamualaikum and gud morning to ypu alls .. Erm,, pagi ni sebebnarnye saya mengantuk sangat sebab baru je dapt tidur dalam 2jam setengah. Sebabnya malam tadi siap kan semua kerja-kerja saya yang nak bagi pada boss hari ini.Waa~ buat editing sampai giler. Sampai kering idea dalam kepala otak ni. Kerja tak pernah abis.
Sekarang ni saya dok kat dalam kereta sedang menunggu my boss !! weyy boss ! cepat la sikit .. kami da lapar ni nak makan. hehe... Kalau die dengar,memang abis la salary bulan ni.

Hari ini kami ade wedding ceremony.Saya sebenarnya tak berapa minat amek projex wedding.Sebabnya penat deh ! Kalau amek pre-wedding tu okey lagi la .. Seronok sebab outdoor. Kami boleh buat gile-gile. Ini wedding ceremony kene serius sqet.Boringggg !!!

Hari ni jugak lepas abis je keje kat melaka ni saya akan terus balik my lovely hometown !! yeahhh !! BATU PAHAT !! Tak sabar rasanya nak balik.. Hari jugak along saya balik anak beranak sebab besok kami akan celebrate birthday Qaseh.. Mesti meriah !!

Rasanya sampai sini je kot yang boleh saya cerita dan merapu pagi-pagi ni. Sebab saya da nampak kelibat lembaga berbaju Pixcha Studio berwarna hitam sudah menjelma ... Saya dah bersedia untuk dipuji atau dimaki atas hasil kerja saya yang agak lewat malam .. Siyess ! 200pcs picture nak kene edit. Kering idea weyy !! Okey la ,, my boss makin hampir and nanti saya akan update lagi okey.. Assalamualaikum and selamat berkerja untuk yang berkerja dan selamat tido untuk yang tak kerja !! yahooooo !!! :P

No comments:

Copyright©2011-2012.All Right Reserve By ✿CherytaJejaryBisu✿