Friday, April 20, 2012

Jatuh Cinta

Orang pernah kata aku ni punya jiwa yang JIWANG.... Apa itu jiwang ? Jiwa yang nangis-nangis kot..
Pernah juga orang kata jiwa aku ni jiwa tisu. Jiwa yang lebih lembut dari jiwang. sentuh sikit je koyak.. Suka-suki je kan ?
Tapi minggu ini aku dah buktikan aku bukan yang seperti mereka katakan !

Tidak sama sekali ...

Bila minggu lepas aku mula menonton VERSUS di TV9 aku mula sedar..
"Oh ! rock juga jiwa aku ni "

Aku rasa rancangan versus ni satu-satunya rancangan yang sangat bagus untuk industri muzik Malaysia dan juga untuk golongan-golongan band muda. Seolah-olah mengembalikan zaman kegemilangan SEARCH, WINGS, MAY, LEFTHANDED dan banyak lagi lah. Ditambah pula dengan adanya battle. Memang terbaik .
HUJAN, 6IXTH SENSE, BLACK&PARALLAX, GO GERILA & SOFAZR
Nama-nama yang agak besar dalam industri muzik Malaysia dan juga semuanya masih muda. Kerja mereka sangat-sangat hebat dalam bidang muzik. Tapi dalam lima-lima group ni,aku hanya suka pada 6IXTH SENSE. Ini yang betul-betul aku suka. Yang lain pun suka,tapi 6ixth sense lebih sikit. hehe

Tanpa aku sedar, sebenarnya aku telah jatuh cinta dengan rancangan VERSUS ni.. Dan aku punya jiwa yang ROCK ! Yeah !!!


No comments:

Copyright©2011-2012.All Right Reserve By ✿CherytaJejaryBisu✿