Monday, February 13, 2012

Tuhan.. Bawa Dia Dan Jaga Dia Untuk aku

Tuhan....
Dekat mana pun kau temukan aku dengan dia aku tetap bersyukur. Dalam mimpi pun aku bersyukur. Sekurang-kurangnya aku dapat tengok dia.
Aku dapat sentuh dia.
Aku dapat rasa dia dekat aku.
Aku dapat tengok senyum dia depan aku
dan aku dapat tahu dia sudi datang jumpa aku,

Bila pun kau ambil dia dari mimpi aku, aku akan izinkan.. Walaupun dia datang cuma sesaat,kau ambil lah dia semula sebab kau yang bawa dia datang. Aku dah cukup seronok.
Aku tahu aku mungkin tak mampu untuk berjumpa dia dialam yang nyata ,
jadi aku bersyukur jika pertemuan aku hanya dalam sebuah mimpi usang .
Walau mimpi aku bisu dari bahasa
itu tak apa....
Aku suka
sebab kalau dia bersuara,mungkin hanya akan meluka...

Tuhan... Nanti kalau kau izin lagi,
tolong bawa dia sekali lagi untuk aku
Aku sentisa
RINDU
pada dia.... Aku tak malu.. Memang tak malu !
Aku tak peduli kalau orang kata aku gila,
Aku memang GILA !

Tuhan...
Tolong jagakan dia untuk aku
Jaga hati dia untuk aku agar hati dia tak lagi benci..
Jaga juga hati dia supaya yang luka itu akan hilang sampai bila-bila.
Dia baik..dia jujur..dia tak layak untuk diluka...
TOLONG TUHAN....
Jagakan dia utuk aku dan bawakan lagi dia nanti untuk aku...

Nota Kaki : Malam tadi mimpi NZ. Dia datang segak dan lengkap beruniform. Tapi tak ada satu kata pun dari dia... Beul ke orang kata kalau kita mimpi kan seseorang,maknanya orang tu pun ingat kan kita ?

3 comments:

Hamba Allah said...

Tutup aurat tu bagi sempurna sikit boleh ? :D

NUFA FATIYNE YUNOS said...

:( kisahkita same . sy tahu ape yang anda rase sekarang .
sy pon pernah dgr yang org cakap , kalau org tuu hadir dlm mimpi kita , maknanye org tu rindu kan kita :)

ade mase jenguk lahh blog saya : http://belognufafatiyneyunos.blogspot.com/ :)

Faiezah Najieza said...

yeke yunk ? alaaa... so sweet. ade gak org yg sama kisahnya dgn sy kan? okey.. nnt sy akn hendap2 blog kamu ye .. thanks ya :D

Copyright©2011-2012.All Right Reserve By ✿CherytaJejaryBisu✿