Thursday, February 09, 2012

Semalam..Dia..Aku




Semalam....aku nampak dia
Semalam...aku nampak dia menulis tentang rasa dia
Semalam...jantung aku macam nak gugur
Semalam....baru aku tahu dia sedang sedih
Semalam...baru aku tahu dia tak benci pada semua orang
Semalam....terbukti aku masih punya rasa yang sama pada dia

Aku tak tahu apa yang bermain dihati dan fikiran dia
Tapi..aku boleh baca mungkin dia sedang sedih
Aku cuba untuk tahu dari dia sendiri
Tapi...aku bukan siapa-siapa
Sudahnya....aku hanya diam disitu tanpa ada satu kata

Andai ada izin..
Mahu saja aku selam dalam-dalam hati dia
Biar aku tahu jawab dia sebenarnya
Tapi aku.....
Aku tak boleh !
Aku bodoh !
Aku lemah !
Aku siapa pada dia untuk buat semua ini?
Masih ada ruang untuk aku ?

Apapun...aku tak lelah untuk tunggu keadaan seterusnya
aku mahu dia tahu aku bukan semua orang yang berputus-asa
aku tetap aku
yang akan tunggu dia sampai bila-bila

Cuma pesan aku...
Andai perlu aku,
Cukup dengan memanggil
Aku pasti datang ...


No comments:

Copyright©2011-2012.All Right Reserve By ✿CherytaJejaryBisu✿