Wednesday, December 07, 2011

Rasa Untuk Awak


awak.. kat luar hujan renyai
Langit mendung..
Cuaca suram sangat..

Saya pulak duduk disini sedang memikirkan tentang awak.
Tentang cerita kita.
Tentang apa yang harus saya lakukan.
Tentang apa yang berlaku antara kita.
Tentang semuanya ...

Otak saya ligat memikirkan tentang awak
walau saya tahu waktu ini awak mungkin langsung tak ingat pada saya..
Maaf ya awak,
saya terlalu ingatkan awak..
Saya dah minta  pada Allah supaya lupakan awak dari ingatan saya..
Tapi Allah belum makbulkan lagi.
Mungkin Allah masih nak saya mengingati awak..
Sebab Allah tahu awak adalah sesuatu yang istimewa dalam hidup saya.
Dan Allah juga tahu semuanya tentang apa yang saya rasa pada awak ..

Hujan yang gugur dari langit
seolah-olah mengerti apa yang saya rasakan..
perlahan saja dia jatuh ke bumi ..
Langit menampakkan wajah muram..

Saya masih duduk disini.
ditempat yang sama
hanya untuk megingati awak..

Awak.. semalam saya nampak awak muram
Saya tahu apa yang jadi pada awak.
Saya minta maaf kalau semuanya kerana saya.
Saya ingin sekali berada disisi awak saat awak sedang bersedih
macam sebelum ini..
Tapi awak tak perlukan saya..
Tak apa lah.. saya cuma tengok awak dari jauh saja..
Kalau awak perlukan saya,chatbox dan juga handphone saya sentiasa ada ruang
untuk awak..

Awak... saya tahu awak muak baca semua yang ada diatas dinding bisu ini.
Tapi inilah yang saya rasa..
Rasa pada awak,
Rasa yang mendalam,
Rasa yang tak pernah henti..

2 comments:

k.h.a.l.i.l.a said...

macam cerita dalam hati ini juge ^_^. suke entry ni.

Faiezah Najieza said...

yeke ?? same la kite ..btw,thanks dear ...

Copyright©2011-2012.All Right Reserve By ✿CherytaJejaryBisu✿