Wednesday, October 26, 2011

Ragam Deepavali FB :P

Salam semua .. Saya ada something nak share.. About my BF,si FB. hehehe.. Tadi saya on my FB,sekali bukak2 je terus jadi lain .. Ingatkan line slow and die jadi hang. So saya pon log out then log in semula .. Tapi sama je .

Yang ni bila bukak guna google chrome ... sakitnye  aty tengok FB saya macam ni...

Ni plak bukak dekat mozilla firefox.. Yang atas putih melepak tu
saya tak tahu la apa fungsi dia.. Ingat cantik sangat ke dok kt c2.. hehe
Bila tekan akaun je , tak nampak tulisan.Kene letak mouse baru ade ... 
Adoiii !! fenin la fenin. :D

Saya ade publish kat wall Fb tentang bende ni .. Ramai gak yang bagi komen .. Ade yang kate internet slow la .. ade yang kate gurauan berkasih deepavali la,tapi ada sorang ni dia sangat2 pandai yang mana dia kata bila akaun kita menggunakan bahasa melayu dia memang akan jadi macam ni .. So saya dengan pantasnya terus tukar ke english UK.. Pas 2 , Alhamdulillah !! My BF a.k.a FB da ok ... Baru la rasa senag aty .. hehe

p/s : Jangan tengok date kat bawah 2 .. sebab date 2 tak betul cam tuan pye blog ni jugak .. hahahaaa


No comments:

Copyright©2011-2012.All Right Reserve By ✿CherytaJejaryBisu✿