Monday, September 10, 2012

Bahagia

Aku tahu bilamana aku sedang berbahagia aku lupa untuk melekat disini.
Bilamana aku menangis inilah tempatya aku curah semua airmata.

Semua orang tahu aku pernah menghadapi saat sedih dalam cerita dengan dia
Aku pernah menangis untuk beberapa hari kerana dia menghilangkan diri.
Tapi itu semua punya hikmah,
Allah bagi aku menangis untuk beberapa hari dan kemudian berikan aku senyuman sehingga hari ini.

Ya....
Aku sedang berbahagia.

Apa yang membezakan sekarang adalah rindu yang terlalu sarat untuk dia.
Jarak kami sangat jauh,
terlalu jauh hingga tak terjangkau dengan kiraan
Tapi hati masih lagi dekat.

Kebahagiaan yang dia luangkan untuk aku ini amat berharga dan tak mungkin aku siakan.
Kerana ini yang aku cari selama bersama dia,
aku tahu dia juga begitu..

Tuhan, 
terima kasih kerana menghadiahkan aku rasa sebahagia ini.
Sumpah! ini rasa sama waktu pertama kali aku mengenali dia.
Rasa ini pernah hilang, dan kini kembali kesisi aku.
Engkau benar-benar maha mengetahui apa yang aku rasa.
Jangan ambil lagi rasa ini Tuhan, kerana aku terlalu menyayanginya...
Biar aku terus begini jika ini yang terbaik..

Aku akan tunggu kepulangan dia ke Malaysia walaupun aku tidak tahu bila.
Teknologi sekarang juga membantu untuk aku tidak terpisah dengan dia..

Syukur Alhamdulillah, hati masih sama seperti dulu
Aku harap dia juga begitu malah lebih lagi terhadap aku..

No comments:

Copyright©2011-2012.All Right Reserve By ✿CherytaJejaryBisu✿