Sunday, July 01, 2012

Pilihan InTrend July 2012

Semalam.. saat aku sedang melayan facebook tiba-tiba wall aku diconteng dengan kata-kata yang mengejutkan ...
Sumpah ! aku tak percaya .. *gosok-gosok mata*

Bangun pagi-pagi terus siap-siap untuk pergi berjalan mengukur jalan dengan kazen aku. Sambil-sambil tu kami nak cari barang yang perlu dicari. Kedai pertama yang aku tuju adalah bookstore .. Apa lagi ? Cari majalah InTrend lah !! 
Buka saja terus cari entry diaman terselitnya blog saya. 
YaAllah ... teruja habis ! Tak tahu nak kata apa ... 

Jakun kan aku ? Apa-apa pun terima kasih banyak-banyak pada InTrend yang telah memilih blog compang-camping ini .. Segan.. semua serang inbox fb minta tips blog and fashion .. Arghh ! aku bukanlah pandai sangat ...
So, cepat-cepat dapatkan InTrend keluaran july 2012 okay ... 

5 comments:

Dhia Johary said...

wow!!! tahniah!!! jom visit blog dhia pulak!! :D

http://www.facebook.com/royalshopinstanxmini

Cikgu Vina said...

assalamualaikum..best nye belog masuk majalah..hehe..btw sy dah follow awk..kalo sudi, jenguk2 lah belog sy..

nadiya musa said...

kihkihkih tahniah kak ^^

nadiya musa said...

Oh yeee . thanx selitkan nama kita ^^

Admin said...

Tahniah ... HH sedang usahakan entri berkaitan di blog www.hasrulhassan.com

:)

Copyright©2011-2012.All Right Reserve By ✿CherytaJejaryBisu✿