Thursday, July 26, 2012

Oh ! Turban

Tak tahu kenapa dengan aku this week .. HAPPY ? Ohhh~ Alhamdulillah, memang happy minggu ni. Tapi banyak benda yang aku tak selalu buat, aku buat minggu ni.
Aku dah mula ada masa untuk ber-tweet walaupun hakikat sebenar tak ramai pun followers. Kalau korang nak follow aku kat SINI. Hari-hari aku tweet. Ada yang berguna, ada yang merapu. Tak semak kalau tweet kat twitter ni. Tak macam FB. Tapi aku gunakan semua gadjet yang ada. Lappy untuk FB dan handphone untuk tweet. Terer kan ? hekhekehek

Hari ni juga aku agak lain .. Tetiba je gile nak pakai turban . Sumpah ! berani mati pakai turban ni . Yelah muka kalau kecik comei lote tak apa lah juga kan ? Ini dah lah muka macam bulan penuh . bulat macam bola.. hehe
Tapi aku sebat je lah sebab aku dah agak lambat nak pergi kerja . Turban ni bila kita pakai dia memang selesa. Ringan pulak tu. Nak pakai pun senang, belit-belit je .


3 comments:

Nonny said...

comeyyy lahhhh...
buat tuto lahhh

FaiezahNajieza said...

tq .. InsyaAllah akn diusahakan :)

Mysara Ab Rahman said...

nice..;)

Copyright©2011-2012.All Right Reserve By ✿CherytaJejaryBisu✿