Wednesday, May 02, 2012

Rasa Hampa

Rasa hampa bila apa yang diharapkan tak menjadi ?
Nak lupakan macam tu je bukan mudah.. Nak tak nak diamkan diri dari cakap dengan semua orang.

Macam nak menangis..

Tapi.. untuk apa buat semua tu? Buat semua rasa kau lemah ? Memang tak lah.. Cuba untuk jadi kuat dari dulu. Tapi masih tetap lemah. cuba..dan terus cuba !

Kenapa dia buat aku sampai macam ni ?
Apa salah aku pada dia ?
Aku kan kawan dia ?
Dia kan pernah sayang aku ?

Banyak sangat soalan yang bermain dikotak fikiran. Tak akan pernah habis. Dan kenapa manusia selalu sangat lupa janji ? Kan senang kalau aku ada kuasa,boleh aku sumpah orang tu dan biarkan hati aku puas ! Puas sampai aku boleh ketawa berhari-hari macam orang sewel..

Nak saja aku tanya kenapa dan kenapa aku dilayan sebegini ?
Menangis seorang diri lebih baik dari bertanya pada dia yang hanya akan menghancurkan hati aku.
eh... tadi kata taknak menangis ?

Nak tak nak menangis juga akhirnya nanti.. Aku hanya seorang perempuan yang sangat rapuh dan mudah lahirkan banyak air mata.

No comments:

Copyright©2011-2012.All Right Reserve By ✿CherytaJejaryBisu✿