Tuesday, December 20, 2011

Kenapa Ni ??

Entah kenapa hari ini saya rasa bosan tak terhingga. Apa yang saya buat semuanya serba tak kena.Kebiasaannya bila mengadap lappy,saya okey je,tapi hari ini serius....BOSAN !!!
Apa yang berlaku sebenarnya ni ?? 
Bila bukak blog jadi tak tahu nak buat apa.Macam orang bodoh yang ditinggalkan tepi jalan keseorangan ! Melihat sekeliling dengan penuh hairan.Korang rasa saya kenapa erk ?? 

Arggghh !! betul-betul tak tahu kenapa dengan saya hari ini !! Tolonglah ! Saya blurr !! blank !! semua ada !!

3 comments:

kakchik@ella said...

Itu rasa biasa yg akan melanda kita sekali sekala, adik.

Azzah said...

memang ada jugak jadi mcm ni..selalunya nak atasi,just bw je sambil baca entry orang

Nur Kiasatina ^_^ said...

Nice entry. FOllow u ! Kalau sudi follow la sy jgk.hikhok:p. nahh, ni link.. rock-secretonlinegurlzz.blogspot.com

Copyright©2011-2012.All Right Reserve By ✿CherytaJejaryBisu✿