Friday, November 11, 2011

Apa Ada Pada .....



Apa ada pada 11.11.11 ?? Malam tadi je genap pukul 12mlm semua orang buat status pasal date ni kat fb. Termasuklah saya.hehehe... Tapi status saya tu mengarut je . Saja-saja nak buat onar kat wall my frenlist. Ade terbaca beberapa artikel tentang sebalik date ni .. Tapi maaflah ye saya ni banyak sangat makan semut.Langsung tak ingat apa yang saya baca semalam .. Hahaha..

Apa-apa pun kalau sayalah ade bf , saya akn ajak die nikah hari ini.. *mood gatal jap*
Bukan apa,saya ni bukanlah muda lagi.. So,saya nak lah cipta something pada date ni .. Hari ini hari yang baik iaitu penghulu segala hari .. Kan baik kalau kita bina masjid.Tapi sayangnya tak ada bf lah pulak !! :(

Lupakan pasal kawen n bf yang tak ada sudahnya tu.. Saya rasalah kan,tarikh ni tak cantik sangat sebenarnya.. Nak tahu sebab ape ?? meh2 tengok sini !!

11.11.2011
Ada kecatatan kan kat situ ?? Date mestilah kena tulis penuh-penuh baru nampak sempurna.. So, apa yang cantiknya pada date ni ?? Erm,, date yang betul-betul cantik sebenarnya ada tahun ni .. Korang nak tengok ? Meh-meh sini !

20.11.2011
Hah !! ni lah yang baru dikatakan date yang cantik ... Nampak kesempurnaan dia kat situ. Date ni akan jatuh pada hari Ahad. So saya rasa ramai jugak lah yang akan berkahwin atau buat apa-apa event yang boleh tinggalkan sejarah yang manis ... Saya pun suka date ni. Nak tengok nanti apa yang akan jadi pada date ni .. Last year 20.10.2010 saya dapat anak saudara baru. So, tahun ni memang tak lah .. Tapi tak tahu apa lah yang akan jadi..

So,tu je lah yang saya nak bagitahu sebelum tirai 11.11.11 ni tertutup ... Pada sesiapa yang berkahwin hari ni,saya ucapkan semoga semuanya berbahagia lah ye .. Sekian dari saya.... :)

No comments:

Copyright©2011-2012.All Right Reserve By ✿CherytaJejaryBisu✿