Sunday, October 30, 2011

Bola OH Bola

Assalamualaikum...
Nak nangis !! nak nangis !! nak nangis kuat2 !!
hahaha... Korang mesti heran kan nape saya tiba2 je nak nangis ..
Memang nak nangis pon ni. Tapi bukan sebab lelaki ke cintan cinton okey..
Ni semua gara2 B O L A !!


OH MY GOD !!! team saya kalah daaa.. Yang mana support N9 tu memang sorak besar la malam ni .. Saya plak kene tibai abisan2 ngan member2 kat uma .. adoiii !! sakit da telinga ni.. Ape pon tak boleh la terengganu ni.. 

Mula2 tengok punya la semangat walaupun main agak kelam kabut, Betambah semangat bila gol sebijik .. Kat uma saya ni jangan cerita la da macam kat dalam stadium Shah Alam .. Riuh rendah dibuatnya.Masyaallah.. Balik semula pada topik,Kesilapan keeper terengganu sebenarnya tak perlu diperbesarkan. Bukan sebab dia hensem okey and bukan  bab nak backup dia ke ape,tapi bila ditengok balik,dia da tangkap bola tu cuma bola tu terlepas and terjatuh ... Cam tu kot situasi nye. Saya tau ramai yang marah ngan si sharbine tu.Tapi relaks la .. Tadi pas gol 2 saya pun marah gak .. Tak boleh terima lah gol cam 2..

Tapi nak buat macam mana kan? Bukan rezeki terengganu nak menang tahun ni. And kesilapan tu datang time da hujung-hujung.. Sabo je la. Nasib baik saya orang johor. Kalau tak,lagi sakit hati kot .. haahhaha
Kat rumah saya pulak semuanya sokong N9,lagi lah bengang saya dibuatnya.Nasib baik ada FB,dapatlah kogsi semangat dengan fren2 kat FB.

Apepun,saya bangga tengok perkembangan bola sepak malaysia sekarang terutama penyokong .. Diaorang memang terbaik la .. 80k penuh stadium .. Support diaorang kat team yang diaorang suke bekobar-kobar.. Kalau saya ade kesempatan pun memang saya nak pergi tengok live. Nampak player cam semut pun tak ape lah .. Janji dapat feel sebenar kat sana. Mesti best giler !!

Saya tak nak cerita banyak sangat pasal bola ni. Nanti menambahkan luka dihati je .. hahaha.. Macam tajuk lagu plak kan? Walau apepun malam ni kedua-dua player memang tunjukkan aksi yang paling best.. Kalah menang tu semua adat dalam game. Terengganu terbaikk and N9 memang hebat lah .. Tak disangkal lagi . Fair la sebab dua-dua ada sentuhan pemain kebangsaan..

Satu-satunya pemain terengganu yang mula bangkitkan semangat 
penyokong dan saya sekali .. Gol pertama dari Ashaari Samsudin..

Hobin Jang Hobin !!!
Berpelukan selepas Hairudin Omar menjaringkan gol
pertama untuk N9... 
Masa ni saya sangat hampa tapi masih boleh control lagi
sebab ade masa lagi.. hehe

Stop jap pasal gol ... Tengok semangat penyokong
Terengganu and N9.. Suka lah tengok diaorang camni..
Bila lah saya dapt duduk tol2 dalam stadium tu kan ?? huhu

Yang ni saya paling suka lah .. 5 control 1 weyy !! 
hebat x hebat die ni ... 

OMG !! hancurnya hati bila tengok picture ni...
Saya rasa time ni la hampir seluruh penyokong ganu memaki 
hamun si sharbine ni . 
Sabo ye sharbine.. hikhikhik

Wajah-wajah kecewa player Terengganu..
Sesungguhnya adatlah dalam  permainan,ada menang dan ade yang kalah .. :(

Ini lah wajah-wajah ceria sang JUARA .
Meriah abis dorang ni ... Geram lak saya tengok . Tapi ok je ..
Dah memang rezeki N9 nak buat macam mana kan ?? 
Ape-ape pun, TAHNIAH sekali lagi tok
Pasukan Negeri Sembilan.
Hobin Jang Hobin !!!

Sekarang ni.. Terjawab lah sudah siapa yang menang.. Yag menang pastinya seronok,yang kalah pulak,pastinya bersedih tapi harus bangkit melawan kekalahan dan gunakan sebagai pembakar semangat tok korang ... (best je kalau dapat cakap cam ni depan dorang.hehehe)
Apapun teruslah menyokong bola sepak Malaysia sebab kalau bukan kita yang menyokong,siapa lagi ?? Renung-renubgkan dan selamat beramal.. 
bubye all .. love u :)



No comments:

Copyright©2011-2012.All Right Reserve By ✿CherytaJejaryBisu✿